Питання та відповіді

Ми зібрали найбільш розповсюджені питання наших користувачів та дали на них відповіді

Чому лінія завжди зайнята і неможливо додзвонитися?

Іноді, телефонуючи до нас за номерами 0800 20 20 10 або 0800 20 10 30, споживачі помилково вважають, що їх дзвінок ігнорується або лінія завжди зайнята і неможливо додзвонитися. Але це не так.
Піклуючись про наших Абонентів, Вінер Телеком забезпечив їм можливість  телефонувати безкоштовно, з усіх операторів України, з функцією зворотного виклику - callback.
Телефонуючи нам, Ваш дзвінок скидається і автоматично стає у чергу вхідних дзвінків. Перший вільний оператор Вам одразу ж передзвонить і надасть відповіді на всі Ваші запитання.
Якщо, з будь-яких причин, черга дзвінків велика і всі оператори зайняті, то все одно Вам зателефонують, але пізніше, так як Ваш номер вже було зафіксовано у нашій програмі.
Тому, не хвилюйтеся і очікуйте на дзвінок. Потреби телефонувати знову немає.

Яким способом можливо сплатити послугу Інтернет від Вінер Телеком?

Наші Абоненти мають можливість здійснити сплату за користування послугою Інтернет через:
- наш сайт vinertelecom.ua, у розділі "Оплата послуг", за допомогою LiqPay - у наданий рядок вводите номер особового рахунку, суму поповнення та натискаєте "Сплатити". Далі Ви вносите дані Вашої картки або використовуєте QR-код для сплати та сплачуєте;
- Інтернет-банкінг Приват24 за допомогою картки VISA/MASTERCARD, зайшовши на нього через наш сайт, у розділі "Оплата послуг", буде значно швидше;
- сайт Easypay за допомогою картки VISA/MASTERCARD, зайшовши на нього через наш сайт, у розділі "Оплата послуг", буде значно швидше;
- сайт LiqPay - миттєві платежі;
- термінали платіжних систем таких як ПриватБанк, Easypay, SISTEMA, Ibox, City24, 2Click у Вашому населеному пункті;
- Інтернет-банкінг Банків ПУМБ та Форвард (на їх сайтах);
- сайти Portmone.com.ua та Plategka.com;
- відділення Нової пошти.
Сплачуючи одним з наведених вище способів, Ваш особовий рахунок буде поповнено протягом 2-5 хвилин.
Хочемо звернути Вашу увагу на те що, сплачуючи послуги нашої компанії через каси будь-яких відділень банків та відділень Укрпошти, Ваш платіж буде оброблятися від 1 до 5 робочих днів! Ваш особовий рахунок миттєво не поповниться.
Будь ласка, враховуйте цей момент сплачуючи послуги через каси.

Нагадуємо, щоб уникнути неприємних сюрпризів, подбайте, будь ласка, про вирішення фінансових питань завчасно.
За додатковою інформацією звертайтеся за номером телефону 0800 20 20 10.

Що таке Особистий кабінет і що з ним робити?

Аби скористатися Особистим кабінетом потрібно на головній сторінці офіційного сайту Вінер Телеком обрати блок «Особистий кабінет». 
Для входу в нього потрібно вказати Ваш логін та пароль. Де шукати логін та пароль? Знаходите документ - Акт підключення Абонента, пункт № 7, там вказані автоматично згенеровані необхідні дані. 
І все! Ласкаво просимо до Вашого Особистого кабінету Вінер телеком!
Перевага Особистого кабінету у тому, що кожен Абонент може у будь-яку годину доби:
- ознайомитися з внесеними даними, які повинні сходитися з тими, що вказані у документах;
- самостійно, якщо є бажання, змінити автоматично згенерований пароль для входу в кабінет на власний;
- бачити і контролювати нарахування за кожен місяць своїх послуг та своїм оплат за них;
- при необхідності та можливості змінювати свій тарифний план на інший;
- ознайомитися з останніми новина та акціями компанії Вінер Телеком;
- зареєструвати МАС адресу приставки для перегляду ОТТ-телебачення;
- ознайомитися з умовами програм лояльності для наших Абонентів та перевести нараховані бонуси на свій основний особовий рахунок.
Нагадуємо, що переведення коштів з бонусного рахунку на основний здійснює Абонент особисто!
Хочемо зауважити, що згідно з договором Абонент повинен систематично, не рідше 1 разу на 7 (сім) календарних днів, перевіряти наявність нових повідомлень Провайдера на Сайті Провайдера або на сторінці Особового кабінету, щоб бути в курсі останніх можливих змін Провайдера.
Запрошуємо усіх, хто ще не приєднався, користуватися Особистим кабінетом і не забувати використовувати свої накопичені бонуси. Обіцяємо, що можливості Особистого кабінету будуть покращуватися і модернізуватися за для Вашого комфорту.

За додатковою інформацією можна звернутися за номером телефону 0800 20 20 10.

Чи можна самостійно організувати бездротовий доступ вдома?

Так це можливо. Однак ми рекомендуємо скористатися нашою пропозицією по організації WI-FI доступу у Вас в квартирі. Ви можете викликати фахівця, який налаштує і протестує обладнання для приємної роботи в мережі інтернет.

Як перевірити швидкість Інтернету?

Використовуйте посилання http://speedtest.net/

Нагадуємо, що всі програми, які активно або неактивно, але використовують інтернет, можуть знизити реальну швидкість роботи підключення. Перед вимірюванням швидкості рекомендуємо відключити Ваше захисне ПЗ, переконатися, що не активні такі додатки як skype, torrent і.т.п., і в даний момент не відбувається скачування інформації з мережі Інтернет.

У мене повільно завантажуються файли з певного сайту?

Такі складнощі зазвичай виникають з популярними безкоштовними ресурсами інтернету, які просто не справляються з навантаженням. Якщо у Вас низька швидкість скачування файлів з одного сайту, в той час як швидкість скачування з інших сайтів висока і стабільна, значить, Ви звернулися саме до такого завантаженому сервера, і вплинути на ситуацію можуть тільки власники цього ресурсу.

Наші переваги
speed

Швидкий інтернет

до 500 Мбіт/сек на стабільній швидкості

service

Першокласний сервіс

Ми використовуємо сучасні технології та передові рішення в області телекомунікацій

clients

Турбота про клієнтів

Ми цінуємо кожного клієнта і враховуємо всі вимоги наших користувачів

connect

Легке підключення

Просто зателефонуйте до контакт-центру
0 800 20 20 10
або залиште заявку на сайті

Бажаєте підключитись?

Якщо ви бажаєте підключитись до мережі INTERNET, то зв'яжіться з нами за телефоном:
0 800 20 20 10