Новини

Як зберегти Інтернет обладнання під час знеструмлень?

16.09.2024

Як зберегти Інтернет обладнання під час знеструмлень?

Шановні Абоненти!

У зв’язку з частими відключеннями електроенергії та можливими проблемами з абонентським обладнанням , хочемо нагадати кілька важливих правил для збереження вашої техніки в робочому стані:

 ОБОВ’ЯЗКОВО вимикайте обладнання з розетки перед плановими або аварійними відключеннями електроенергії. Це допоможе уникнути стрибків напруги та поломок.

 Перевіряйте обладнання після відновлення електропостачання. Враховуйте, що техніці необхідний певний час для коректного перезавантаження.

У разі відсутності Інтернету після включення електроенергії, спробуйте перезавантажити маршрутизатор або модем вручну.

Якщо проблема не вирішилась, просимо вас звернутись до нашої технічної підтримки 0 800 20 30 10.

Бережіть своє обладнання та пам’ятайте, що завчасне вимикання обладнання під час відключень може значно продовжити його термін служби. 

Нехай ваш інтернет-зв’язок буде стабільним, а кожен день – мирним!

Дякуємо за вашу довіру! 

З турботою та найкращими побажаннями, ваша команда Вінер Телеком!

Всі новини

Наші переваги
speed

Швидкий інтернет

до 500 Мбіт/сек на стабільній швидкості

service

Першокласний сервіс

Ми використовуємо сучасні технології та передові рішення в області телекомунікацій

clients

Турбота про клієнтів

Ми цінуємо кожного клієнта і враховуємо всі вимоги наших користувачів

connect

Легке підключення

Просто зателефонуйте до контакт-центру
0 800 20 20 10
або залиште заявку на сайті

Бажаєте підключитись?

Якщо ви бажаєте підключитись до мережі INTERNET, то зв'яжіться з нами за телефоном:
0 800 20 20 10