17.09.2024
Увага! Шановні Абоненти!
З метою зберегти стабільність і якість наших послуг, інформуємо Вас, що з 1 жовтня 2024р. комісія за оплату через термінали буде сплачуватися абонентами самостійно.
Ми цінуємо довіру кожного нашого абонента та повідомляємо про зміни в структурі комісійних зборів максимально своєчасно.
Чому це важливо? Це рішення дозволить нам забезпечити прозорість розрахунків та продовжити інвестувати в розвиток мережі, що позитивно вплине на якість доступу до мережі Інтернет.
Також нагадуємо, що Ви завжди можете скористатися альтернативними варіантами оплати без комісій через онлайн-банкінг або мобільні додатки, які забезпечать ще більше зручності.
Обирайте зручний для вас спосіб оплати, а саме:
1. Можливість оплати за допомогою VISA/MASTERCARD через: Easypay, Privat24, Monobank або Portmone.
2. Оплата через особистий кабінет:
2.1. Перейдіть за посиланням https://stat.viner.net.ua/.
2.2. Введіть логін та пароль для входу в особистий кабінет.
2.3. Оберіть зручну для себе банківську платіжну систему.
Звертайте Вашу увагу, що при оплаті рахунку через термінал сума комісії може становити від 1 до 2% від суми платежу.
З будь-яких інших питань, звертайтесь в наш ЧАТ підтримки на сайті або телефонуйте:
- Абонентський вiддiл: 0 800 20 20 10 (передзвонюємо);
- Технiчна пiдтримка (цiлодобово): 0 800 20 10 30 (передзвонюємо).
Ми продовжуємо працювати та робити все можливе, щоб кожний залишався на звʼязку з якісним і стабільним доступом до мережі Інтернет!
Дякуємо за довіру та за те, що залишаєтесь з нами!
З повагою, команда Вінер Телеком!
до 500 Мбіт/сек на стабільній швидкості
Ми використовуємо сучасні технології та передові рішення в області телекомунікацій
Ми цінуємо кожного клієнта і враховуємо всі вимоги наших користувачів
Просто зателефонуйте до контакт-центру
0 800 20 20 10
або залиште заявку на сайті
Якщо ви бажаєте підключитись до мережі INTERNET, то зв'яжіться з нами за телефоном:
0 800 20 20 10